Kobieta

Powrót do dawnej formy po ciąży

Ciężarna kobieta powinna mieć na względzie odpoczynek, ale nie powinna zapominać o aktywności ruchowej. Aktywne spędzanie czasu i zdrowy tryb życia powinien ci przyświecać nie tylko po ciąży, ale również podczas jej trwania jak i w okresie przed zapłodnieniem. W dzisiejszych czasach jest wiele możliwości dla kobiet spodziewających się dziecka, jedną z nich jest gimnastyka dla ciężarnych dzięki, której przyszła mama utrzyma formę i nie będzie się borykać z jakąś straszną nadwagą. Już po okresie 9 miesięcy ciąży można zapisać się na ćwiczenia dla mam. Tego rodzaju gimnastyka dozwolona jest dla kobiet, które są co najmniej 4 tygodnie po naturalnym porodzie (jeżeli chodzi mamy, które przeszły cesarskie cięcie to ten czas wynosi mniej wiecej 12 tygodni). Zdarza się też tak, że nie każdy ma możliwość uczęszczania na zajęcia, ale to nie stanowi żadnego problemu albowiem zawsze można ćwiczyć w domowym zaciszu. W takiej sytuacji odchodzi problem opieki nad dzieckiem i można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Są także rodzaje ćwiczeń, które można wykonywać wraz ze swoją pociechą. Możesz mieć gwarancję, że dla dziecka będzie to świetną zabawą i dostarczy mu dużo frajdy. Powrót do dawnej formy po ciąży nie jest usłany różami, ale zdecydowanie warto spróbować wyżej wspomnianych metod. Jak mówi pewne przysłowie: sukces rodzi się w bólach.

Dodaj komentarz

Comment
Name*
Mail*
Website*